Fantastisk mat
Fantastisk enkelt

Slik Fungerer Det

Hver uke komponerer våre kokker tre nye fantastiske middager med produkter fra Norges beste småskalaprodusenter og sesongens råvarer. Matkassen vil som regel inneholde både kjøtt og fisk, og ofte en vegetarrett. Våre ukesmenyer er raske å lage og alle ingredienser er ferdig porsjonert i riktig mengde.

Våre kokker kommer fra noen av Norges mest kjente restauranter og de forbereder, porsjonerer, lager egne sauser, marinader, majoneser, krydderblandinger og krafter helt fra bunnen av. 

I våre matkasser finner du alt fra norske klassikere som skrei og fjellgris fra Valdres, til globale favoritter som hamburger, ramen og satay. Sammen med fantastiske råvarer får du til hver middagsrett enkle steg for steg oppskrifter. Det gjør matlaging til en lek og deg til en stjerne på kjøkkenet.

Når du bestiller en matkasse hos oss starter du opp et abonnement helt uten bindingstid! Ønsker du å gjøre endringer på ditt abonnement, eller sette leveransen på pause når du er bortreist, gjøres det raskt og enkelt på din konto. 

Suppeihånd.web

Burger.web

Vilkår og garantier

Kassen leveres til deg mandager eller torsdager innenfor leveringstidrommet 1700-2100. Budbilfirmaets sjåfør ringer på dørklokken/porttelefonen. Dersom ingen er hjemme ringer vi på registrert telefonnummer. Hvis vi ikke får tak i deg setter sjåføren kassen igjen foran døren din (hvis mulig). Når varene blir satt igjen på din adresse vil ansvaret for kassen bli overført til deg. Dersom leveringsadressen ikke er tilgjengelig eller er feil, vil du miste leveransen og likevel bli belastet for fullt beløp.

Obs! Bor du i leilighet og sjåføren ikke kommer gjennom porten så kan vi dessverre ikke garantere at sjåføren får lagt kassen igjen foran døren. Dette må i så fall avtales med oss i god tid på forhånd.

Dersom levering faller på en helligdag forbeholder vi oss muligheten til å flytte levering til dagen før eller etter. Om leveringsdagen blir endret vil du motta detaljerte opplysninger på epost i god tid slik at du kan gjøre eventuelle endringer i ditt abonnement.

Dersom Kokkeløren ikke klarer å levere kassen din, grunnet uforutsette omstendigheter som vi ikke råder over, slik som naturkatastrofe, første snøfall, ulykker osv. vil ikke Kokkeløren stå ansvarlig for uteblitt leveranse. For å pårope seg slik ansvarsfraskrivelse skal Kokkeløren informere alle berørte så fort det er praktisk mulig.

Deadline for endringer i ditt abonnement er mandag klokken 23:59, en uke før din leveranse. Alle endringer i abonnement må gjøres på «din konto».

Vi gjør vårt aller ytterste for at du skal få den kvaliteten du forventer av Kokkeløren. Dersom varer likevel ikke er tilfredsstillende kan du kontakte oss slik at vi kan kompensere deg for feilen. Reklamasjon på feil, kvalitet eller mangler skjer via mail eller telefon. Kunden har selv ansvaret for å sjekke pakkeliste og kvalitet på varene når maten er levert. Siste frist for å sende reklamasjon på eventuelle mangler, feil eller i leveransen er onsdag kl. 12.00 samme uke som du har fått maten.

Ta kontakt med oss på mail: post@kokkeloren.no